Eigenlijk doet iedereen al aan relatiemarketing maar word je daar tot op heden (nog) niet voor betaald. Lees verder als je wil weten hoe je daar vanaf nu wel voor betaald kan worden. Wie kent het niet? Je bent naar een film geweest, je vond het super en de volgende dag vertel je het op je werk tegen een collega. Jouw collega gaat op jouw aanraden naar dezelfde film kijken, bovendien koopt hij nog wat snoep en een drankje, een parkingticket en gaat 2 keer betalend naar het toilet. Je hebt gratis reclame gemaakt voor de film en de bioscoop heeft extra omzet gedraaid. De kans is groot dat jouw collega op zijn beurt dit ook doorvertelt tegen zijn buurman, vrienden, familie enzoverder. Die mensen gaan op zijn aanraden ook naar de film, en zo draait de bioscoop opnieuw extra omzet. Voor je het weet gaat de boodschap viraal en spreid deze zich uit zonder dat je er erg in hebt. De natte droom van iedere onderneming.
Enkele voorbeelden In het inleidende voorbeeld heeft de bioscoop dankzij jouw mont-tot-mond reclame extra omzet kunnen draaien maar ze zullen jou daar niet voor belonen met gratis tickets, een zakje popcorn of gewoon met geld. Dat relatiemarketing werkt is al meermaals bewezen. Facebook is het perfecte voorbeeld, eerst sluiten zich enkele personen zich aan, vertellen over de voorbeelden van het medium, nodigen vrienden uit, die vrienden op hun beurt weer andere vrienden en voor je het weet zit meer dan 50% van de Belgen met een facebookaccount. Vijftig tinten grijs is ook een voorbeeld van een boek dat dankzij mond-tot-mond reclame (relatiemarketing) echt een viraal product is geworden. een echte bestseller en dit dankzij de vrouwen die er heel enthousiast over waren tegenover hun vriendinnen. Deze vorm van reclame is onbetaalbaar voor een bedrijf en als we eerlijk zijn is dit ook de beste vorm van reclame. Denk zelf maar even na over dingen die je in het verleden al hebt aanbevolen of enthousiast bent over geweest, je zal er heel wat kunnen bedenken. Relatiemarketing als bijverdienste Ben jij ook regelmatig enthousiast en deel je dit graag met anderen? Vind je het leuk om positieve zaken aan te bevelen of te promoten? Doe je dit ook al regelmatig en word je net zoals 99% hier niet voor betaald? Wil je graag te weten komen hoe je hier vanaf nu wel voor betaald kan worden? ...en zelfs heel goed voor betaald kan worden? download het gratis e-book en kom er al meer over te weten, laat je gegevens na, vertel gerust wie je bent en wat je doet en ik neem contact met je op om de mogelijkheden van relatiemarketing toe te lichten als de ideale bijverdienste.
0 Comments
Leave a Reply. |
e-book: De 5 meest gemaakte fouten bij het zoeken naar een bijverdiensteCategorie
All
AuteurJoachim Hurtekant Archief
April 2020
|